Total de visualitzacions de pàgina:

dimecres, 3 d’abril del 2013

Un pis amb un petit jardí

Sento els dies de silenci però el meu ordinador s'ha mort..... El pis d'avui és un exemple perfecte de la decoració que avui dia fem a casa nostra, moderna i actual. El més interessant és el dormitori principal amb diferents alçades que el converteixen en un espai únic.

Siento los días de silencio pero mi ordenador se ha muerto..... El piso de hoy es un ejemplo perfecto de la decoración que hoy día encontramos en muchos hogares. Lo más interesante y diferente lo encontraréis en el dormitorio principal con diferentes alturas que lo convierten en un espacio único.



Via Mi Casa




Mi Casa  




Mi Casa


Mi Casa


Mi Casa


Mi Casa


Mi Casa


Mi Casa


Mi Casa


Mi Casa


Mi Casa


Mi Casa


Mi Casa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada