Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 12 de març del 2012

Loft a Barcelona - "Increïble"

No m'he pogut reprimir amb aquest loft.... de fet ja fa mesos que el guardava i no per res, perquè és el meu somni impossible (o com diria la meva mare, el meu zulo). El cas és que us l'ensenyo perquè si no, no seria fidel als meus gustos.
Excepte el dormitori principal, la resta de la casa està en una sola planta de 78m2. La manera de recuperar la paret i donar-li a tot el conjunt el look d'un autèntic loft de NY em sembla encantador. A més a més, els tocs de fucsia (tot i no ser un dels meus colors preferits) li donen un no-sé-qué a aquest espai.
Per cert, hi viu una familia. Perquè després diguin que un loft és incompatible amb els nens.

Com veureu-ho pel mapa, aquest loft té sortida a una terrassa espectacular. He decidit no ensenyar-vos les fotos perquè US MORIRIEU de l'enveja. Mentrestant gaudiu dels interiors.


No me he podido reprimir con este loft.... de hecho, ya hace meses que lo guardaba y no por nada, porque es mi sueño imposible (o como diría mi madre, mi zulo). El caso es que os lo enseño porque si no, no sería fiel a mis gustos.
Excepto el dormitorio principal, todo se concentra en una sola planta de 78m2. La manera de recuperar la pared y darle a todo el conjunto el look de un auténtico loft de NY me parece encantadora. Además, los toques fucsia (todo y no ser uno de mis colores preferidos) le dan un no sé qué al espacio.
Por cierto, vive una familia. Para que después digan que un loft es incompatible con los niños.

Como veréis por el mapa, este loft tiene una salida a una terraza espectacular. He decidido no enseñaros las fotos porque os morirías de la envidia. Mientras tanto disfrutad de los interiores.


Via Micasa











































Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada